最近想要找英文補習班,但是我發現到很多都是浪費錢學英文

常常到了公司要我開英文會議時,就發現到我英文補習班英文程度很差,到英文補習班學的全都白費了

後來我才發現,是我選擇的英文補習班錯了,大多會教口說的的英文補習班,都是在這邊學的。

同事報名過後也讓英文程度突飛猛進,真的如果我早知道,我也跟他一起去補這家了!

還有哪些英文補習班呢?


推薦你試聽可能會改變你一生的英文課:

課程量身訂做 完美符合個人需要

加入TutorABC,真的能解決我所有的英文學習需求!比方我想加強字彙量,就會為我安排字彙課,而且外籍顧問會耐心教導每個單字不同的用法,也會鼓勵我多說多使用,這是一般補習班做不到的!TutorABC也會替我安排不同國家的顧問,上課不只是學習到世界各地口音和用法,就連文化也接觸到了!

時間自由安排 從容兼顧工作家庭

TutorABC的另一個優點,就是課程時間非常自由。我在辦公室或在家都能學英文,讓我可以放心兼顧工作和家庭。而且兒子看到我學英文的樣子也躍躍欲試,於是我為小一的他報名了TutorABCJr英文課,現在他也能對著外籍顧問侃侃而談,無意中成為兒子的學習模範,是我很開心的一點!

能力輕鬆維持 全英文環境免出國

現在我的英文已經能完全應付工作需要,面對世界各國的客戶也能順利溝通。每天利用一點時間做練習,只要45分鐘,上課像聊天一樣輕鬆,就能幫助我維持英文能力!在TutorABC不只是語言上的學習,也會培養國際觀,在TutorABC學英文真的很棒!

TutorABC讓您用對的方式學英文!

240萬人親身見證!學好英文不困難!加薪升遷只是當然!

一起來看看Lucas在TutorABC上課前與上課後的差異吧!

Lucas上課前的英文(很沒自信又簡單自我介紹)

Lucas上課後的英文(口條穩重又言之有物)

The World Innovation Summit for Education (WISE), the leading global initiative driving innovation and collaboration in education, today opens the Tunis Forum at the IHEC Carthage in Tunis, Tunisia, with the aim of exploring how education fosters peace and development in communities and nations. This high-level engagement brings together for the first time one of the recipients of the 2015 Nobel Peace Prize awarded to the Tunisian National Dialogue Quartet, Ms Ouided Bouchamaoui, and the WISE Prize for Education Laureate, Dr Sakena Yacoobi, to demonstrate the major role of education in strengthe中彰路英文補習班ning peace and national reconstruction.





國光八街英文補習班推薦



The WISE Tunis Forum is intended to make a光宇三路英文補習班推薦 valuable, timely contribution to global dialogue on the importance of education for development and peace. It also seeks to address issues of importance to Tunisian society, bringing tangible solutions and best practices that can strengthen growth through innovative and market-relevant approaches to education.

For further 大誠路英文家教行情information about the Tunis Forum, visit http://www.wise-qatar.org/wise-tunis-dialogue-peace-education-reconstruction-and-development

Ms Bouchamaoui, President of UTICA (the Tunisian Confederation of Industry, Trade and Handicrafts) and arepresentative of the Tunisian National Dialogue Quartet, stated "The stability of a country's economy relies on three main pillars, namely, the strength of its civil society, education, and women's empowerment."

八分寮英文補習班推薦



Laureates of the WISE Prize for Education and the Nobel Peace Prize meet for the first time



Mr Stavros N. Yiannouka, CEO, WISE, one of the speakers in the plenary session, noted: "WISE recognizes the potential of education as a driver of peace and growth. Awarding the Nobel Peace Prize to the Tunisian Quartet signifies that Tunisia has been recognized as a model for national dialogue and peaceful transition. WISE is honoured to host for the first time in this country, so full of potential, a gathering which puts the transformative power of education at the very center of the discussions."

仁忠一街英文家教行情國盛一街英文家教行情

Other high-level speakers will include Ms Lila Pieters, UNICEF Representative in Tunisia and Mr Chiheb Bouden, Minister of Higher Education and Scientific Research of Tunisia.

Dr Yacoobi affirmed her belief in the transformative power of education, stating, "To unlock the human potential, education is the key. It is such a powerful tool to overcome poverty and rebuild.If we are to overcome terrorism and violence, we need education. That is the only way we can win."

TUNIS, Tunisia, May 26, 2016 /PRNewswire/ --



(Photo: http://photos.pr莊敬北路英文補習班newswire.com/prnh/20160526/372488 )

田莊英文家教行情幼七路英文家教行情

EF English Live 線上英語

1對1私人家教課+6人以內國際小班課+ 1,500小時模擬CNN多媒體影音互動課程,全面提升聽說讀寫能力。

1對1私人家教課可依您的需求量身訂做學習主題!在1-6人國際小班課程中,與來自全球120個國家的相同程度的學員一起上課,每堂課宛如真槍實彈MBA課程,英文表達能力突飛猛進。

(線上真人1對1,每堂約600元、線上真人1對6,每堂約75元)

24小時開課,隨時隨地,無須預約,絕大多數導師均來自以英語為母語的國家,並擁有大學學位及TESOL / TEFL英語教授資格。

engoo提供補教業最震撼的實惠價

1堂只要54元!比ㄧ杯咖啡還便宜!
另外,服務全面保證1對1真人線上教學,
提供60國優質講師,並使用最方便的Skype為教學工具。
這些特色讓engoo成為補教業最具競爭力的新興勢力!

這裡也有開課的英文補習班

英文補習班相關課程


arrow
arrow

    zora41219 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()